شارژر همراه راوپاور مدل RP-PB41 ظرفیت 26800 میلی آمپرساعت 


قیمت محصول : 439000 تومان


برند : Rav Power


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




شارژر همراه راوپاور مدل RP-PB41 ظرفیت 26800 میلی آمپرساعت


 


نقد و بررسی تخصصی

داشتن پاوربانک همیشه برای کسانی که از کالاهای دیجیتال استفاده می‌­کنند، جذاب است. در بیشتر مواقع به منبع انرژی بیش از چیزی که برای باتری کالاها در نظر گرفته شده است، احتیاج می‌شود. مهم است که برای تامین انرژی اضافی موردنیاز، از چه منابعی استفاده کنیم. قبلا برای بیشتر روشن نگه‌داشتن دستگاه­‌ها از باتری اضافی استفاده می‌­شد؛ اما این روزها پاوربانک‌­ها کار را ساده کرده­‌اند. درحالی‌که ظرفیت بیشتر پاوربانک‌ها (شارژرهای همراه) درنهایت 16000 میلی‌آمپرساعت است،  شارژر همراه راوپاور مدل RP-PB41 با باتری 26800 میلی‌آمپرساعتی توانسته از بیشتر پاوربانک‌های موجود در بازار پیشی بگیرد و تا چندین بار دستگاه‌های شما را شارژ کند، بدون اینکه شارژ آن تمام شود.

طراحی و ساخت

شارژر همراه راوپاور RP-PB41 با چنین ظرفیتی فقط چیزی در حدود 456 گرم وزن دارد که کاملا منطقی و مناسب است. علاوه‌براین داشتن سه خروجی با آمپرهای متفاوت برای کسانی که بیشتر از یک دستگاه­‌ دیجیتال دارند، بسیار کاربردی است. در نظر داشته باشید که اگر همزمان از 3 خروجی این شارژر همراه استفاده کنید شدت جریان مجموع 5.5 آمپر می‌رسد. این میزان برای شارژ دو گوشی موبایل و یک تبلت به صورت همزمان کافی است.

فناوری iSmart 2.0

فناوری iSmart 2.0 کار بسیار مهمی را در مدت زمان شارژ دستگاه انجام می‌دهد. این فناوری ظرفیت شارژ دستگاه‌های متصل را شناسایی و به طور‌خودکار خروجی مورد نیاز برای جریان بهینه را فراهم می کند. تراشه‌ی iSmart مشابه تراشه‌ی PMIC بوه که امروزه در اکثر گجت‌های هوشمند به کار می‌رود. از این رو پاور‌بانک‌هایی که دارای تراشه‌ی iSmart هستند می‌توانند نوع باتری به کار رفته در دستگاه را شناسایی کنند. این فناوری نه تنها باعث افزایش سرعت شارژ می‌شود بلکه باعث جلوگیری از آسیب به ساختار شیمیایی و فیزیکی باتری دستگاه می‌شود.از ویژگی‌های دیگر این دستگاه می‌توان به جلوگیری از شارژ بیش از حد، حفاظت از جریان بیش از حد، حفاظت از ولتاژ بیش از حد، حفاظت از اتصال کوتاه، جلوگیری از حرارت بیش از حد، محافظ در برابر میدان الکترومغناطیسی اشاره کرد.

خروجی‌ها

سه خروجی که شدت جریان‌های مختلفی دارند، برای شارژ‌ دستگاه‌­های مختلف دایره‌­ی اختیارات شما را گسترده‌تر می‌کند و به شما اطمینان می­‌دهد که بتوانید سه دستگاه خود را به‌صورت هم­‌زمان شارژ کنید. در نظر داشته باشید برای شارژ موبایل لازم است شارژر شما شدت جریان 1 آمپری داشته باشد. همچنین برای شارژ تبلت نیز شدت جریان بالای 2 آمپر نیاز است. از این رو به کمک این شارژر همراه می‌توانید هم موبایل و هم تبلت خود را به صورت همزمان شارژ کنید.

نگاه کلی


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

شارژر همراه راوپاور مدل RP-PB41 ظرفیت 26800 میلی آمپرساعت
شارژر همراه راوپاور مدل RP-PB41 ظرفیت 26800 میلی آمپرساعت